El Consell s’uneix a la Universitat d’Alacant per a investigar estratègies microbiològiques per a combatre la ‘Xylella fastidiosa’

La Generalitat aportarà 100.000 euros a la investigació

El Ple del Consell ha aprovat un conveni de col·laboració entre la Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica i la Universitat d’Alacant (UA) sobre investigació i implementació d’estratègies microbiològiques per a combatre el creixement de la Xylella fastidiosa a la Comunitat Valenciana.

D’aquesta manera, la Conselleria finançarà amb 100.000 euros la investigació d’endolisines fàgiques potencialment adequades com a agent antibacterià enfront de la Xylella fastidiosa subespècie múltiplex, i hi incorporarà una anàlisi quantitativa de cadascuna de les mesures fitosanitàries contra aquesta malaltia des de la perspectiva de la modelització de sistemes amb l’objectiu de trobar tècniques per a lluitar-ne en contra.

 

El CSIC lidera un proyecto internacional para mitigar los daños por la ‘Xylella fastidiosa’

La Xylella ya afecta a almendros de Benifallim y La Vila

La vida es corta, pero dulce! La vida és curta, però dolça!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *