Els betlems en miniatura es posen de moda en els cims xixonencs

L’últim l’hem trobat col·locat a un raconet de l’eix geodèsic de la muntanya Els Plans, protegit amb lloses de pedra seca per evitar la pliuja, la neu i el sol i ha sigut deixat estos dies passats de la festa nadalenca per una associació de runners d’Alcoi

El gran senderiste xixonenc torruà ja en va instal·lar primosorament dos betlemets als cims d’altres dues icòniques muntanyes: Penya Migjorn fa dos anys i el propassat Nadal en Montagut, fita precisament dels termes municipals de Xixona i La Torre de les Maçanes.

 

En les properes setmanes, previsiblement, estos betlemets de plàstic, lluminosos i coloristes, desapareixeran del paisatge xixonenc, alcoià o torruà.

 

Un gest més de l’amor que professen senderistes, runners i ciclistes a la muntanya com a expressió trascendental del bon estat d’ànim i del diàleg permanent amb la natura

 

 

 

 

 

 

Jijona: La bella y la bestia verde

La vida es corta, pero dulce! La vida és curta, però dolça!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *